Office 365 tutuksi

Koulutus - Konsultointi - Kehittäminen

Onko organisaatioon hankittu Office 365 -pilvipalvelut?

Jatkuuko työskentely kuitenkin samoilla työvälineillä, Word, Excel, PowerPoint, Outlook? Tallennetaanko tiedostot pilvilevyille samoin kuin aiemmin tiedostopalvelimille ja omalle koneelle? Tehdäänkö työtä samoin kuin ennen Office 365 työvälineitä? – Taitaa mennä rahat ja uudet työvälineet hukkaan?

Uusien tehokkaampien ja yhteisöllisten työtapojen ottaminen käyttöön uusilla Office 365 -työvälineillä onnistuu jokseenkin pienellä panostuksella tutustumalla uusiin työvälineisiin, niiden käyttötarkoituksiin ja toimintoihin.

Teams on kaiken keskus, uusi yhteinen työpöytä, johon kootaan tarvittavat tiedot ja työvälineet. Tekeminen ja viestintä tulee keskitettynä oikeille ryhmille ja on saatavilla eri laitteilla silloin, kun tarvitaan.

  • Planner – Yhteiset tehtävät, suunnitelmat
  • Forms – Lomakkeet, kyselyt, testit
  • OneNote – Yhteiset ja omat muistiinpanot, pöytäkirjat…
  • OneDrive – Omat tiedostot pilvilevyllä
  • Stream – Organisaation videot, verkkokokoustallenteet ym.
  • To-Do – Mitä pitikään muistaa tehdä?
  • Yammer – Ison organisaation viestintäkanavat
  • Kaizala – Organisaation mobiiliviestinnän WhatsApp
  • ym.

Onko organisaatiollasi halua tehostaa työtapojaan uusilla työvälineillä?

Tilaa maksuton Office 365 -esittely (Lahden seutu).
Tarjolla 10 esittelytilaisuutta elokuulle.

Varaa aika kalenterista
tai ota suoraan yhteyttä.